Saker ni inte visste om mig

•Är ett galet Coldplay fan och åker i sommar till London för att se dem

•Är mindre rädd för att hoppa små terränghinder än små hopphinder
•Är galet noga med att hästen mår bra, allt ska vara perkekt osv men inte alls så med något annat. Är väldigt slarvig.
•Älskar alla djur och skulle kunna tänka mig att ha allt. har haft: 5 hamstrar, 5 fåglar, en talgoxe, två hästar, två hundar och fiskar.
•Älskar ALL mat och äter allt (förutom kött)
•Har bott i USA
•Kan inte spela tv spel, tröttnar efter fem minuter
•Är vegetarian, förstår inte hur kan kan äta det man älskar mest. Sjukt.
Jag och min andra halva av mitt hjärta, Viggo♥


Kommentarer
Postat av: Ronja

Håller med dig helt om den sista punkten, är också vegetarian :)

2012-01-17 @ 09:17:49
URL: http://fjordfantast.blogg.se/
Postat av: Sara

Kritiserar inte att du är vegetarian, vill bara säga det innan min kommentar :)

Man kan väl älska ett djur på flera sätt?

2012-01-17 @ 12:58:22
URL: http://sara-pajdeg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0