Måndag

Åkte till hööks efter skolan med Sara och Erin och shoppade på rean. Jag köpte två schabrak och ett träns för två hundra kronor(!!!) Sjukt billigt! Är väldigt nöjd med köpen, lägger upp en bild på grejerna senare!

Idag red jag i 45 minuter. Fokus låg på att få till riktigt bra skänkelvikningar, och det lyckades vi med! Tillochmed i galopp! Ponnyn var så duktig :') Skrittade av henne länge, kanske 25 minuter.


Space innan ridning


Jag älskar mina termoridbyxor, även fast det bara är -2 grader så åker dom på! Extremt sköna och mysiga! En stor hiss till ridtermobyxor alltså ;) Glömde min hjälm hemma, så fick rida med syrrans,haha men det funka!



Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0