Flowerhill Oreo

På onsdag åker Oreos familj bort och jag ska ta hand om den här fantastiska ponnyn åt dem! Oreo är nog den snällaste hästen jag någonsin träffat, och då jag säger det menar jag det verkligen. Dessutom är han otroligt duktig. Vad jag vet och har hört har Oreo startat ponny Kür i globen och kommit på andra plats i Stockholms DM i fälttävlan. Han är världens läromästare som jag red under ett och ett halft år två gånger i veckan.
Jag har Oreo mellan den 4:e till den 11:e och vi ska mysa som bara den! Kommer få rida två hästar per dag några dagar, kommer bli superkul.
Har tänkt att försöka rida ute så mycket det går men blir nog något dressyrpass i ridhuset med. Bilder kommer!
Här är Oreo då på framridning till Stockholms DM i dressyr. (tagen från en annons)
Jag och Oero i sommras 

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0