Det blåser!

Idag skulle Linda då prova hoppsalden. Hon red ut med Melinda och Stevie med jag på marken med kamera. Vi gick bort till slingan och in i skogen. Det blåste väldigt mycket och Yngve gick på tårna hela tiden. De red kanske 20 min i skogen för de var tvungna att vända då det var en traktor i skogen?
Yngve slängde sig runt, stod lite på bakbenen och tyckte allt var allmänt läskigt så Linda red till ridhuset och red där 20 minuter också. Då blev han en seg kossa (haha) i stället. Sadeln satt bra i alla fall, det var bara det att hon föll fram då hon stog up men det beror nog på att hon är van vid dressyrsadeln.
Mysig dag ändå fast vädret var som det var. Berättar mer om mitt ridpass igår senare.
'

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hej!

Jag har också sånna där benreflexer och ett reflextäcke. De är så himla bra! Tycker att eran blogg är jättefin och jättebra!



Med vänliga hälsningar Amanda

2012-01-14 @ 20:34:29
URL: http://amandaponnygalopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0