Tävlings news.

Ska snart åka till stallet men tänkte bara säga att jag precis anmält mig till en programridning på Vallentuna den 18:de. Så blir Seriedressyr nu på Söndag och sedan samma program, LC:1 på programridningen. Sen blir det troligtvis en paus i en månad om ingen dyker upp och så rider jag Väsbys seriedressyr LC:1. Om allt flyter på kanske jag startar LB:1 på lokal. Blir bara så J*vla irriterad på att de bara finns LB och högre på TDB. Man måste ju börja någonstans.
Vet inte riktigt hur jag gör idag med hästarna. Egentligen behövs båda ridas ordentligt men vet inte om jag orkar, har verkligen super ont i kroppen. Borde rida Yngve så jag har tränat på övningarna tills Lisaträningen på fredag. Men gah vet inte. Aja uppdaterar ikväll!
image description

Kommentarer
Postat av: Sara :)

Hej! :)

Undrar om du skulle vilja ställa en fråga i våran frågestund?

Våran blogg handlar mycket om hästar men har även inslag av vardag o fotografering.

Bloggen är rättså nystartad!



Om du lämnar en kommentar i frågestunden så får du även en länkning!

För att komma till inlägget tryck här: http://albroryttarna.blogg.se/2012/february/albroryttarna-fragestund.html

//Albroryttarna



p.s. förlåt om du inte tycker om sådana här kommentarer!

2012-02-29 @ 17:20:30
URL: http://albroryttarna.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hej!

Vilken fin blogg du har :)

Har du lust att göra ett bloglovin byte? ^^

2012-02-29 @ 19:56:21
URL: http://jedressage.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0