Morgonfodring

Nu på morgonen har jag varit och fodrat + släppt ut alla 31 hästar i granastallet. Det gick smidigt och smärtfritt, men fy vad det är jobbigt med den isen som finns kvar! Efter utsläppet så fixade jag åt tre hästar och red ut en sväng på Blaize i stallet. Blaize är ett 10 årigt haflingersto som står i stallet, hon har dykt upp på bloggen förut, Tove har ridit henne lite också.
Jag har hand om Blaize varje måndag och har haft det i nästan två år. Det började när min foderponny skulle åka hem och sen fortsatte det bara, haha. Man hjälper ju till när man kan :)
Slänger in en gammal bild på mig och Blaize där jag typ ligger baklänges, haha.
Antingen så åker jag tillbaka ikväll och rider Oscar eller så får han vila idag, har inte bestämt mig än :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0