Utsläpp och barbacka

 

Började med att jag och mamma hade uttaget. Yngvis fick stå kvar inne eftersom jag skulle känna lite på honom idag inför imorgon. Lisa tyckte att eftersom han var stå spänd igår skulle jag skritta honom med stretch övningar så han var mjuk tills imorgon. Dessutom är hagarna inte så bra efter alls regn så bra att han får röra på kroppen i alla fall. Så imellan utsläppet och lunchfodringen skrittade jag honom ute på ovalen och ner mot slingan barbacka. Ställde honom mycket och flyttade bogarna. Tog en trav serpentin och ett varv i galopp på ridbanan. Gjorde även lite halter. Allt kändes bra, lite seg men hoppas han har lite mer krut i sig imorgon.
Väl inne hade jag tänkt att göra honom lite fin men med tanke på vädret skulle han bli lite smutsig imorgon så åker lite tidigare och fixar svans och allt då.

 

Jojjo hade flera täcken över som vi fick, jättesnällt! Så Yngve fick gå ut med ett regn m. fleece när hans andra var blöt från igår (:

image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0