Tusse träning!

Hejsan allihopa :D Linda här, Amandas lillasyster. Amanda tyckte att jag kunde skriva lite om dagens ridning, varför inte? :) Kolla gärna in min blogg!
Idag hade jag och Yngve hoppträning för Tusse som vi alltid har varannan onsdag och det gick bäst! :D På framridnigen tränade vi mycket på att länga och korta stegen, Yngve blev riktigt pigg och glad av det, eftersom att han fick racea lite!
Hoppningen så var det ban-träning eftersom att många skulle tävla i helgen. (inte jag :c) Först hoppade vi typ 80-90cm vilket gick bra, dock klantade jag mig lite och glömde banan... I slutet hoppade vi en bana på 1m! :D Faktiskt första gången (tror jag) som vi hoppade bana på 1m. Yngve var pigg och glad igenom hela passet utan några busigheter så jag är jättestolt och glad :)
bild frå arkivet då jag hoppar 1.10.

image description
HEHE NOOTT!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0