Tävlingar

Haha mitt internet dog precis då jag skulle anmäla mig till Norrtälje. Lite panik sådär. Men det ordnade sig så så här ser det ut inom några veckors framtid. Nästa helg blir det Väsby LC:1 och LB:1 också.
Har gjort ett inlägg som ligger på min mobil men blogg.se appen strular hela tiden så den läggs inte upp, håll ut!
Idag då jag borstade Yngves ben lyckades han fastna med grimman och grimskaftet och han föll över mig på någon konstigt sätt så jag ramlade på rumpan och en hov mosade mitt knä/ben lite haha. Klantit men det var mitt fel! Inga större skador mer än att det gör ont och svullet. Blir nog bra om några dagar ;)

image description


Kommentarer
Postat av: Isabellasphotographing

glad påsk :D

2012-04-08 @ 18:32:33
URL: http://isabellasphotographing.blogg.se/
Postat av: Tussie

AJ! :'o Hoppas att det går över.. :'>

2012-04-08 @ 19:46:09
URL: http://londonryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0