NU ÄR DEN HÄR!

Ja jag sa ju att ni skule gissa på vad jag köpt och det var Sara som gissade rätt!

Hade ju inte tänkt att köpa Pikuer Diana nu. MEN jag lyckades hitta den för halva priset. Tycker det är värt att spara en tusenlapp så fort som f*n köpte jag mig den och nu är den min! GAH är så lycklig. Jag älskar ÄLSKAR verkligen den här kavajen och har sedan fyra år tillbaka velat ha den.

Jag gillar min gråa väldigt mycket och gillade den även mer då jag köpte den. Anledningen att jag inte köpte en pikeur då var för att jag inte kunde lägga ner de pengarna. Men nu gjorde jag det och jag är mer än nöjd!

Gör lite utvärdering och visar bilder senare då jag tävlar i den i helgen.

image description

 


Kommentarer
Postat av: Tussie - satsar på allsvenskan i dressyr

Snygg :'>

2012-04-20 @ 17:01:55
URL: http://londonryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0