Förlåt

Förlåt för min frånvaro, det är så mycket i skolan just nu och jag prioriterar tyvärr inte bloggen. Hade tänkt ordna några inlägg igår men umgicks med en kompis istället, som sagt, bloggen prioriteras inte.
Idag ska jag i alla fall dressyträna, skulle egentligen ha hopptränat imorgon men jag ska på teater med klassen efter lunch och vet därmed inte när jag kommer hem och vill inte behöva stressa till stallet. Istället blir det träning i helgen, då åker vi iväg.
Har dock ganska mycket inplanerat under lovet nästa vecka men desto mer tid över utan skola, så jag ska verkligen kämpa för att hålla er uppdaterade! Har egentligen inte haft någon motivation överhuvudtaget senaste tiden, men ni får jättegärna komma med förslag på vad jag ska skriva om :)
Ha det bäst!
/Tove

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0