Dagens markträning

Idag var jag först och fotade Tove och Martina då de red lektion för Gun! Det var supervarmt i ridhuset och de båda red i tshirt, jag var lite avis (:
Sedan hämtade jag Yngve och Tove och jag gick ner och betade hästarna. Det var mysigt! Synd att det blåste så mycket dock.
Sedan släppte jag Yngve en liten stund på ridbanan. Han fick röra sig lite och la fram några bommar. Eftersom han inte kan ha bett på sig eller något som drar honom i huvudet så fick han vara lite lös.
Han är ju en sån häst som om han inte får röra sig eller aktivera sig på olika sätt blir han lite galen och får typ damp. Han var lite busig idag och tyckte det var toppen kul!
Han mådde annars prima idag och äter och allt som vanligt, skönt!
image description

Kommentarer
Postat av: Sara

Superfina bilder! :D

2012-04-27 @ 21:54:44
URL: http://tvaryttareenponny.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0