Träning för Lollo

Jag har tyckt att ridning varit jättetråkigt senaste två veckorna, men nu efter den här ridlektionen har jag ändrat inställning! Och det är tack vare Lollo! Om du läser det här Lollo så måste jag bara säga tack,tack och tack för att du ställer upp så mycket som du gör och för hur mycket du lärt mig.

Idag låg fokus på att få Space riktigt lösgjord. Och gud vad fin hon blev! Vissa stunder blev jag helt chokad över hur fin hon var :') Ååh skrutten! Idag kändes hon som en riktig dressyrponny!!


Fina ponnyn efter ridpasset!



Fotade några snabba bilder innan jag skulle åka hem på hur stallet ser ut innanför.

Kommentarer
Postat av: Sara

Ni var jättefina! :)

2011-10-25 @ 08:10:23
URL: http://tvarytareenponny.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0