Höstlov :D

Nu har jag äntligen höstlov! Jag och några kompisar åkte hem lite tidigare igår då vi inte orkade vara med på gymnasieinformationen.
.
Det här lovet är fullspäckat, jag tror att jag har allt som allt en ledig dag, och då måste jag ändå åka till stallet och pyssla om Amoure. Men vad skulle ett lov utan hästar vara?
Jag har inget höstlov, det är ett hÄstlov :)
.
Idag ser planen ut som så att jag umgås med Sofia på förmiddagen och sedan kommer Jennifer och hämtar mig och så drar vi vidare till stallet för att rida ut på andra sidan vägen. Efter det har vi intag, och även kvällsfodring.
Fullspäckad första lovdag alltså!
.
Ha det bäst!


Hoppas det är riktigt fint väder någon dag så vi kan klämma in en sån här fotografering :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0