Vårt äventyr

Idag var vi som sagt på äventyr :D
Lastningen gick väl sådär, han verkar vara i en liten trots period just nu men vi fick in honom i alla fall, och det tog egentligen inte så lång tid.
Vi åkte i alla fall till Järvafältet, ett naturreservat där jag bor, och där red jag ute på vägarna. Amoure var spänd i början men slappnade ganska snabbt av. Red först lite på en äng innan vi gav oss ut, red lite på vägen och sedan på en slinga i skogen där jag galoppera mycket. Jätte härligt tyckte vi båda två! Amoure var pigg och glad som vanligt men lyssnade ändå bra :)


 Massvis med bilder har jag att bjuda på sedan :)
 


Kommentarer
Postat av: Josephine Larsson

Tråkigt att lastningen strular, men jag ser mycket fram emot bilderna!!:)

2011-11-04 @ 19:06:03

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0