Uteritt och dressyrtränat

Red ut med Lollo&Portos och Ling&Antargo. Vi red typ fyra varv runt slingan,haha! Space var väldigt lugn i början, men mot slutet blev hon lite piggare. 


En bild som mamma fotade på mig och Ling när vi stod och väntade på Lollo.

Lillasyster och Space efter ridningen.

Efter att jag ridit Space så red jag Oscar också. Red i ridhuset för Lisa. Har aldrig ridit för Lisa förut, men hon var väldigt bra tycker jag! Hon förklarade bra osv. Ska kanske rida för henne igen med Oscar. I början av ridningen var Oscar väldigt spänd. Han trippade hela tiden och tröck sig in mot mitten. Men efter ett tag slappnade han av och blev jättefin! Lisa sa att han såg ut som en dressyrponny,hihi! Nu vet jag verkligen hur jag ska göra när jag ska rida Oscar, fick jätte mycket bra tips.



Eftersom ingen fotade idag så får det bli två ganska gamla bilder på mig och Oscar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0