Stallet idag

Idag åkte jag direkt efter skolan med mamma. Planen var att Yngve skulle vila men mamma tyckte jag kunde skritta ut med honom.
Det var kolsvart men Yngve brydde sig inte så mycket. Mamma gick med och gjorde lite övningar från marken medan jag bara åkte med. Sen red jag lite själv. Vi red runt hagarna och så och jag red barbaka. Ska förmodligen rida imorgon och då hoppas jag på ordentlig dressyr om det inte är fullt i ridhuset. Bilder kommer så småningom om från sihs.
Mamma har delat upp allt jag köpt så det ligger både i stallet och hemma. Ska se om jag kan samla ihop det.


Kommentarer
Postat av: kajsa

vilken gullehäst :)

sv: åh tack så mycket :D

2011-11-28 @ 21:15:15
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/
Postat av: Elin

Amanda, kan inte du lägga ut bilder på allt du köpt på horse show? :)

2011-12-01 @ 14:02:30

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0