Förklaring

Anledningen till att jag inte skriver så mycket om Amoure just nu är att han har lite vila, det är så trist och mörkt ute att jag har svårt att hitta motivation att rida ute i mörkret. Visst, vi har ridhus men jag har nog slutit en outtalad pakt med mig själv att absolut inte rida i ridhuset mer än två dagar i veckan, helst endast en.
I helgen provade jag dock att rida barbacka på lillkillen. Vad jag vet har han aldrig blivit sutten på utan sadel. Men han reagerade inte ens, pappa gick dock med ett varv på slingan men han behövde inte hålla i som jag smått planerat. Vågade dock inte sitta upp med pall, då han blir lite rädd om man står "över" honom så pappa fick slänga upp mig, men han brydde sig inte ett dugg. Duktig kille!
I helgen ska vi hitta på något både lördag och söndag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0