Todays

Nu ska Amoure börja "sättas igång" igen. Han har ju inte haft någon lång vila eller så men jag har tänkt ta det lite lugnt den här veckan, så kanske han blir av med den värsta energin när det är dags att köra på igen ;)
,
Nu har det i alla fall börjat bli kallt här i Stockholm. Slipper lera nu när det frusit till! Det är en hel del hala fläckar ute så jag valde att sätta i broddar i Amoures framskor (han är barfota bak). Han har ju aldrig haft broddar men han var jätte snäll när jag skruvade i dem, stod helt blickstilla och accepterade allt jag gjorde :)
Sedan red jag i ridhuset i dryga halvtimmen. Jag jobbade med att han skulle länga ut halsen men ibland var han lite spänd och sådär, bitvis lite för laddad men mot slutet var han riktigt avslappnad. Mest skritt och lite trav. Kändes bra :) Red barbacka också.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0