Min underbara London

London var min första egna ponny och var i min ägo i drygt två år, från 6 juni 2009 till 20 augusti 2011.
London var alltså tretton år när jag köpte honom, och jag skulle ha honom som en läromästare. Och det har han verkligen varit! När den som sitter på ryggen gör rätt så gör även han rätt och på så sätt lär han sin ryttare att rida rätt, han är välutbildad och välriden och en perfekt första ponny!
En snällare ponny får man leta efter, han kan se arg ut i boxen men skulle aldrig göra något dumt, hade honom alltid lös i spolspiltan och han stod och sov när jag klippte honom, hade aldrig klippt en häst innan honom.
En ponny som älskar att galoppera fort på ängar, genom vatten och grusvägar :D
Definitivt den ponnyn som lärt mig mest och som gjort mig till den ryttaren jag är idag!

Kommentarer
Postat av: Lisa - Dressyrfokus.blogg.se

SV: Håller absolut med! Tack ska du ha :D

2011-08-31 @ 17:00:46
URL: http://dressyrfokus.blogg.se/
Postat av: Johanna

sv. Hihi tack! :)

2011-08-31 @ 18:56:24
URL: http://jumpingstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0