Amoure vecka 1

Vecka 1 redan, det här året har gått rasande fort. Som ett litet nyårsmål för bloggen så ska jag varje måndag lägga upp en veckoplanering här på bloggen. Främst för min egen skull, eftersom att jag vet att jag presterar bättre med en plan i bakhuvudet. Sen kan det ju förstås vara intressant för er också, jag hoppas det ;)
 
Måndag: Skritt- & travjobb på grusvägen.
Tisdag: Dressyrträning
Onsdag: Hoppning
Torsdag: Lektion (tror att det är dressyr...)
Fredag: Uteritt
Lördag: Vaccination, antingen uteritt innan eller så ska Amoure få vara med på löshoppningen.
Söndag: Lättare lösgörande och därefter hovis.

Kommentarer
Postat av: Tuva

Jag gillar att läsa veckoplaneringar ;)

2013-12-31 @ 10:22:19
URL: http://fattagaloppen.blogspot.se

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0