Dagens ridpass!

Idag så började jag med Zetta och red nere på slingan. Jag hade tänkt skritta en timme i skogen, men när jag kom ner på slingan så var Lollo och Linda där och hade ställt fram hinder och hoppade lite. Jag hakade på och tog några språng jag med! Zetta levde upp till smeknamnet sprättan idag, haha, hon var pigg och glad och lite överallt! När vi skulle hoppa den lilla stocken på slingan så ville hon först inte för att den var läskig, sen överhoppade hon.. något. Haha, bilder kommer, dom är riktigt roliga! 
 
Oscar och jag tränade för Lisa idag. Åh, vad jag har saknat att träna för Lisa! Det gick jättebra, Oscar var lugn, taktmässig och bra i gången så vi kunde äntligen fokusera på bara, bara mig. När jag satt till rätt så funkade allting plötsligt, det var sjukt kul! 
 
 
 
Jag insåg inte vad bråttom jag hade, så jag skriver mer sen, haha! 

Kommentarer
Postat av: Tussie

Älskar schabraket!

2012-07-26 @ 11:41:18
URL: http://londonryttaren.blogg.se

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0