Dressyrschabrak

Jag vill ha ett par dressyrschabrak, jag har endast allroundschabrak i nuläget och det är inte särskilt snyggt under dressyrsadeln. Jag vill ha ett från Schockemöhle men jag har tänkt skjuta upp det ett tag.
Hööks har ett enkelt dressyrschabrak för 149:- som jag funderar på, det finns i grått, vinrött och beiget.
Jag är lite sugen på ett beiget då jag gärna vill ha något lite ljusare, men ska nog åka till butiken och titta på färgerna, brukar vara bra :) Har dessutom 150 kr presentkort där!


149:- hos Hööks. Finns även i allroundmodell.


Kommentarer
Postat av: Victoria

Dom schabraken är snygga och stilrena tycker jag.

Jag gillar det blåa mest, men det beror ju på vad man har för häst också :)

2011-09-14 @ 19:05:16
URL: http://evvm.blogg.se/
Postat av: Victoria

*gråa mena jag självklart ;)

2011-09-14 @ 19:05:38
URL: http://evvm.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0