Välkomna, nya läsare!

Det är mycket nya läsare som har hittat hit till bloggen den senaste tiden - vilket är otroligt roligt. För att underlätta för alla nya läsare (som jag förstås hoppas ska stanna) tänkte jag i detta inlägg svara på lite vanliga frågor.
 
Hur gammal är du?
Jag fyllde arton år igår, född 1996.
Hur länge har du ridit?
I sju år, sedan 2007, men jag har sedan början ridit flera dagar i veckan.
Hur gammal är Amoure och hur länge har du haft honom?
Han fyller sju år i år, och jag har haft honom sedan sommaren 2011, då han fyllde 4 år.
Vilken nivå tävlar ni på, och vilka grenar?
Vi tävlar främst fälttävlan och har hittills startat P90 med godkänt resultat, i hoppning och dressyr tävlar vi i nuläget LB med målet att avancera under året.
Var står Amoure?
Sedan fyra månader tillbaka står Amoure i ett trevligt privatstall som tillhör Överby Ridskola som ligger i Sollentuna norr om Stockholm. Innan dess stod vi på Grana Gård, därav bloggnamnet.
 
Om ni undrar något annat får ni väldigt gärna slänga iväg en kommentar :D

Kommentarer
Postat av: Tuuli Elmgren

Kan inte du lägga ut lite bloggdesigntips då och då? Du är så duktig på det så det vore kul! (:

2014-01-07 @ 16:44:59
URL: http://tuulielmgren.blogg.se/
Postat av: Olivia

Jag har inte riktigt hängt med så vet inte om du skrivit detta. Men jag läste vad Amanda skrev förut innan hon slutade och sen ändrade du headern tills hon skulle komma tillbaka. Kommer Amanda börja blogga här igen? Har hon en egen blogg? Hur gick det med Yngve? Tacksam för svar då jag undrat ett tag nu :)

2014-01-08 @ 12:06:42

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0