På hästryggen

När detta inlägg dyker upp på bloggen (nu) befinner jag mig troligen redan på hästryggen.
 
Om planen går som tänkt så kommer dagens ridpass, ett dressyrpass i ridhuset, likna ridpasset i fredags. Jag kommer att lägga mycket fokus på grunderna framöver - Amoure ska lyssna fram och tillbaka hela tiden, inte när det passar honom. 
 
För nu ska han bli lydig - på riktigt! Som det ser ute just nu så har han dagar då han är otroligt ridbar och lydig, men också dagar då han tycker allt är kalas och helst bara vill springa. Det fungerar inte, så nu ska jag ta tag i detta för att få en trevlig och ridbar ponny alla dagar i veckan, året om :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0