Mitt liv utan hästar...

En sak jag ofta tänkar på är hur mitt liv skulle se ut utan hästar. Hästar och ridning är inte en hobby för mig, det är min vardag. Jag undrar vad jag skulle göra de timmar jag spenderar i stallet varje dag, om jag inte spenderade dem just där.
Stallet är ju mitt andra hem, och det känns helt naturligt för mig. Jag kan idag inte tänka mig en vardag utan hästar och ridning, och jag kan framförallt inte förstå vad alla andra (normala) människor gör med all sin tid.
Om jag inte skulle rida så skulle jag definitivt hålla på med något annat, men framförallt träna mycket mer själv än vad jag gör nu. Mycket löpning och så. Jag skulle troligen dansa någon dag i veckan, vilket jag gjorde flera gånger i veckan när jag var liten.
 
Men ett liv helt utan hästar är för mig något helt otänkbart, och jag vet att det troligen kommer att bli en stor omställning när jag ska börja plugga om 1½ år. Hur det blir vet jag inte riktigt, men det återstår väl att se...
 
Hur tror ni att era liv skulle se ut utan hästar?

Kommentarer
Postat av: Unn

Hej, gå gärna in på min blogg och var med på tävlingen som jag kallar "veckans bästa blogg" där man kan få en stor länk om sin blogg på min blogg! Puss Unn <3

Http://unnstjerndahl.horseworld.se

2014-01-04 @ 13:15:37
URL: http://unnstjerndahl.horseworld.se
Postat av: - S C H N A I L G U L L -

Brukar också tänka den tanken ofta! Brukar dock komma fram till att jag skulle vara rund som en köttbulle och inte göra mycket mer än att sitta ner.. :/

2014-01-04 @ 22:46:23
URL: http://schnailgull.blogg.se

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0