Ett oskrivet blad

Idag inleder vi ett nytt år, ett oskrivet blad.
Hur 2014 ska bli är det bara vi själva som bestämmer och jag är helt inställd på att det ska bli ett jättebra år i alla avseenden. 2013 har varit lite av ett upp-och-ner men överlag ett bra år.
 
Jag vill hinna med mycket det här året. Träna och tävla så mycket jag kan med Amoure, umgås med mina vänner, fortsätta prestera i skolan samt lite annat smått och gott. Som sagt, det ska bli ett bra år. 
 
Nyårslöften har aldrig varit min grej, jag brukar istället ta fram några olika nyårsmål. Mål tycker jag är lättare att uppnå än de så kallade löftena. Mål driver mig framåt, inte löften.
2014 kan bli vad som helst...

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0