Äntligen!

Idag har jag ÄNTLIGEN fått mitt körkort. Efter två års övningskörning så kan jag nu äntligen köra bil alldeles själv. En riktig frihetskänsla.
Jag har faktiskt mått ganska dåligt över all den här körkortsstressen den senaste månaden, då jag verkligen har längtat så länge. Jag har pluggat teori hela tiden, känns det som, och jag skrev teoriprovet i förra veckan och hade uppkörning idag.
Uppkörningen var väl det som jag oroade mig mest för då jag har hört av så många att de är väldigt nitiska och att det är lätt att bli underkänd, men jag kände mig ändå rätt förbered och det var helt klart lättare än jag förväntat mig - och gick faktiskt jättebra.
Så från och med nu kan jag köra själv på tävlingar, ska bara köra lite mer släp först :D
Snart ska jag brumma till stallet i mammas lilla Aygo.

Kommentarer
Postat av: Tuuli Elmgren

Vad kul :D

2014-01-13 @ 22:21:09
URL: http://tuulielmgren.blogg.se/
Postat av: Amanda

Grattis! Snart kommer du inte att förstå hur du klarade dig innan du fick körkort, man blir väldigt bekväm av sig ;)

2014-01-15 @ 22:35:42
URL: http://skuggvarg.blogg.se

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0