Vad ska jag göra utan dig?

Redan nu känns det fruktansvärt jobbigt att tänka på att Amoure och jag ska skiljas åt, det känns riktigt, riktigt jobbigt.
Amoure är min drömponny - verkligen - och jag älskar hans personlighet. Han är alltid glad när man kommer till stallet, står alltid med öronen spikrakt framåt och älskar uppmärksamheten. Kommer alltid fram i hagen och vill se vad man gör och ja, han är helt enkelt underbar. 
Men Amoure är också en ponny som kan gå hur långt som helst med rätt ryttare och rätt vägledning, om vår resa börjat tidigare, eller om jag varit ett par år yngre, så hade alternativen sett annorlunda ut. Nu är det som det är, och jag hoppas helt enkelt att Amoure ska få en ryttare och en familj som älskar honom lika mycket som jag och min familj gör. Det förtjänar han.

Kommentarer
Postat av: Tuva

Finaste ni *.*

2014-02-22 @ 19:38:28
URL: http://fattagaloppen.blogspot.se
Postat av: Malin Ottenbäck

Alltid tufft att behöva säga hejdå.. :/

2014-02-22 @ 21:26:31
URL: http://tildaomalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0