Ny hjälm ska bli min

Nu är jag helt inne på att ersätta min trotjänare, min Lamicell Master, med en ny och hel hjälm. Min lamicell har jag haft i fyra år nu, den har fått stå ut med flertalet smällar och har väl sett sina bästa dagar.
Mitt beslut står nu mellan en Lamicell Ventex (t.v.) för 599 kr eller en CRW Flashline (t.h.) för 649 kr. Jag tycker att Ventex är lite lik Uvex, som jag inte är så värst förtjust i, men jag gillar Lamicells hjälmar. Båda hjälmarna finns hos Hööks så jag planerar att åka dit och klämma, känna och prova. Någon av hjälmarna ska i alla fall bli mina, tror jag.

Kommentarer
Postat av: Tuva

Snygga! :)

2014-02-02 @ 16:56:54
URL: http://fattagaloppen.blogspot.se
Postat av: Samantha Johansson

Tycker lamicellen är snyggast! :)

2014-02-02 @ 17:48:56
URL: http://www.samanthajohansson.blogg.se
Postat av: Ellen

Ska köpa CRW hjälmen fast i marinblått! Tycker den är så sjukt snygg! Är inte heller så förtjust Uvex-hjälmarna! Tycker att baksidan är för platt....

2014-07-10 @ 12:33:23

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0