Amoure 21-22/2-14

Usch, den här snön som kom var inte särskilt rolig, och förstörde mina planer lite grann...
Igår red jag i alla fall ett väldigt lätt pass i ridhuset och Amoure arbetade på bra, han kändes mjuk och fin och klev på i en rund och fin form.
Idag red vi ut en liten sväng och passade på att ha lite vattenträning, inte för att det behövs men bra att träna när det finns möjlighet. Amoure var glad över att få komma ut men jag tycker ändå att han lyssnade bra på mig, trots att jag bara hade hacket på honom :)
 
Imorgon ska vi också rida ut men då får vi sällskap, så det blir roligt :)

Kommentarer
Postat av: Tuva

Åh vad fin bild!

2014-02-22 @ 19:50:27
URL: http://fattagaloppen.blogspot.se

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0