Höstrusk

Obefintlig uppdatering är ganska sorgligt såhär i höstrusket.
Min helg har varit minst sagt hektisk och det har inte funnits tid att sitta vid en dator. En hektiskt helg brukar dock vara en rolig helg - och det var den absolut.
Igår var vi iväg på säsongen sista terrängträning vilket var jätteroligt. Kommer filmer senare idag :)
 
Att hösten har infunnit sig har väl inte undgått någon och på ett sätt tycker jag att det är lite mysigt. Jag är inte den som föredrar sommar och värme, men inte heller föredrar jag vinter och kyla. Någonstans däremellan passar mig bäst.
Om jag inte var hästtjej kanske jag skulle tycka mer om sommaren - men visst är det väl ganska jobbigt att rida i 30+ grader och stekande sol? Det tycker åtminstone jag.
 
Det tråkigaste med hösten är att terrängsäsongen nu är slut. Blöt mark leder till upptrampad mark som leder till förstörda banor. Tyvärr.
Jag längtar till nästa år - till nästa säsong. Men det är också min sista. Känns konstigt, vemodigt och sorgligt. Samtidigt spännande att få se vad som väntar, men än så länge vet jag inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0