Lektion ikväll

Idag är det som varje torsdag lektion som gäller för mig och Amoure under kvällen.
Jag var ganska tveksam i början till det här med att rida med i en ridskolegrupp men det har faktiskt fungerat väldigt bra. Måste nog säga att det är jag som har sämst koll på livsglada och överpigga Amoure och inte någon av de andra ryttarna på någon av ridskolehästarna.
 
Amoure tycker att det är väldigt roligt att gå med alla andra hästar i ridhuset - speciellt när det är hoppning som gäller.
För er som inte riktigt har hängt med så rider jag alltså i en kombigrupp, vi hoppar två gånger, rider dressyr två gånger, hoppar två gånger o.s.v.
Det är min dressyrtränare Lisa som leder gruppen och hon är också ridlärare där jag har Amoure nu. Jättebra att alltid ha henne där att rådfråga :)
 
Kort sagt - det fungerar över förväntan att rida i ridskolegruppen och det är både roligt och givande :)

Kommentarer
Postat av: Victoria

Vilken mysig blogg ni har, fin design och hela köret.
Gullig häst har du också :)

2013-10-18 @ 09:02:24
URL: http://aegirr.blogg.se

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0