Kommer ni ihåg...

... hur mycket uppståndelse det blev omkring den här bilden?
Den hamnade på lite olika skvallerbloggar och det diskuterades hejvilt och det var rätt att måla hästen eller inte. En del undrar varför jag var så "dum" att jag gjorde det - de som förstod och var insatta tyckte att det var en rolig grej.
Detta skedde alltså i november förra året då vi skulle vara med på en maskeradhoppning. Vi hade Harry Potter-tema och Amoure skulle föreställa en thestral. Jag tyckte att det var roligt att ta utklädnaden till nästa nivå och även inkludera hästen, jag hade ex. vingar på mina stövlar.
Färgen jag använde var ansiktsmålning för barn - helt utan allergiframkallande ämnen och liknande. Det var busenkelt att bara borsta bort - all uppståndelse var helt i onödan.
Jag var helt medveten om vad jag gjorde och hade aldrig gjort det om det var risk för att Amoures päls skulle börja klia eller liknande ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0