Det här med frisyrer

Ja, så känner jag väl typ nu. Varför ska man vara så j*kla fin i håret när man tävlar dressyr?
Mitt hår är typ det jobbigaste någonsin att göra någonting överhuvudtaget med. Troligen därför jag helst går runt i utsläppt - förutom de gånger jag har en ridhjälm nedtryckt på mitt huvud
Igår fixade jag mitt hår alldeles själv, haha. Att ha långt och väldigt tjock hår och själv försöka dra ihop det till en donut är väl inte det lättaste. Dessutom är mitt hår sådant där äckligt rakt och glansigt som inte alls vill forma sig eller hålla ihop i något som kan liknas vid en fläta.
 
Visst är det väl snyggt med uppsatt hår i dressyren - och det höjer såklart helhetsintrycket - men varför ska det vara så nedrans jobbigt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0