Dagens planer

Idag blir det en hektisk dag, som tur är så är jag ledig från skolan eftersom att vi har utvecklingssamtal hela dagen (förutom min klass).
 
Dagen börjar snart med första turen till stallet, klockan 12 ska vi befinna oss hos Sadelprovaren och kolla våra sadlar då jag tyckt att det är något som inte riktigt stämmer senaste tiden.
De ska i alla fall bli kollade och stoppade eller vad det nu kan vara som behöver göras.
 
Sedan åker vi hem en vända, låter Amoure vila lite, innan det är dags att åka nästa vända med Amoure och trailer. Idag är det nämligen dags för hoppträning på Stora Wäsby, det ska bli jättekul :)
 
Fullt upp, tur att jag hann göra klart min stora engelska inlämning nu på morgonen så att jag slipper det sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0