Tillbaka till vardagen

Nu har allt återgått till det normala och skolan fortsätter som vanligt. Börjar i alla fall denna vecka med ett par korta dagar vilket är väldigt skönt, imorgon får jag dock inte riktigt ta tillvara på min långa sovmorgon då jag ska befinna mig på körskolan klockan tio, men det är ju en rätt ordentlig sovmorgon ändå ;)
 
Tanken är att jag om ett par minuter ska ta cykeln och bege mig till stallet. Tänkte bara rida ut lite lugnt idag, mysa en stund så länge dagsljuset finns kvar. Imorgon är det hoppning, onsdag en kortis ut, torsdag dressyr och därefter är det vila som gäller två veckor framåt. Passar ganska bra nu i den här gråa månaden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0