Thank god it's Friday

Idag är det en dag då det är väldigt skönt att det faktiskt är fredag. Det är väl alltid skönt med fredag (och helg) men idag så är det extra skönt.
Det har varit en ganska hektisk vecka och helgen blir lite likadan, nästa vecka ska jag dock se till att ta det lite lugnt och verkligen slappna av. Vara lite för mig själv, och med fina vänner, och andas.
 
Som hästägare har man lite mer att göra än normala tonåringar, man tillbringar flera timmar om dagen med sin häst och jag kan ibland glömma bort att andas och ta det lugnt. De gånger jag "tar det lugnt" så är min hjärna ofta full med andra tankar. 
 
Idag ska Amoure i alla fall ridas i ridhuset under kvällen, så får vi se hur han känns efter två veckors "vila". Ska bli roligt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0