Our dreams define us

Jag tror verkligen på att våra mål och visioner formar de vi är. Om vi har drömmar och mål så tror jag att vi blir mer drivna som personer. Om man drömmer om en bra utbildning tror jag att man naturligt presterar bättre i skolan, och om man vill satsa på ridsporten så tror jag att man naturligt lägger ned mer tid och energi på hästarna - trots att man kanske inte har en egen.
 
Jag tycker att det är otroligt viktigt att ha drömmar, utan drömmar och visioner blir våra liv ganska grå och trista. Målen kan vara pyttesmå, men de kan också vara stora framtidsdrömmar. 
 
Jag har många drömmar och mål och jag tror att det är just dem som gör mig så driven och målinriktad. Jag vet vad jag vill, och jag vet att jag kan ta mig dit. Det är okej att misslyckas på vägen, för det är våra misslyckanden vi lär oss av. Och de för oss närmare drömmarna, på ett eller annat sätt.
Believe in your dreams, believe in yourself.

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0