Närheten är värd så himla mycket

Som de flesta av er säkert redan vet så bytte vi ju stall för 2 månader sedan.
Det var ett otroligt svårt val att bryta upp från alla rutiner och vänner på Grana - där jag känt mig trygg i över fyra års tid. Nu är jag dock så glad över att jag tog det valet - för närheten är verkligen värd så himla mycket.
Att gå från att ha 1½ timme med buss, tåg, buss till stallet till att ha 5 minuter cykelväg eller 20 minuter gångväg, ja, det är väldigt stor skillnad.
Jag känner mig mycket mer självständig nu när jag faktiskt kan ta mig till stallet helt själv utan att vara beroende av bussar och tåg, eller mina föräldrar tillika chaufförer.
 
Jag är glad att jag tog det här valet, och jag trivs faktiskt jättebra.
Och Amoure trivs lika bra han, lergrisen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0