Motion för oss båda

Idag ska både ponny och ryttare röra på fläsket. Jag tänkte knyta på mig löpskorna och ta en omväg till stallet där Amoure ska tömköras. Det lär alltså bli dubbla löppass för mig, men det gör ingenting :)
Ska inte dit förrän senare ikväll så under dagen ska jag pyssla och planera hemma. Har en hel del saker jag måste göra.
 
Jag kan i alla fall glädjas åt att jag går in i en ny period i skolan med nya ämnen vilket betyder en lugn uppstart. I de ämnen som jag fortsätter med har vi börjat på nya områden = inga prov än på ett tag.
Har precis skickat in mitt sista psykologiarbete, nu är kursen slut. Imorgon skriver jag en grammatikanalys och därefter är det lugnt ett tag framöver, jätteskönt tycker jag som har haft det ganska hektiskt senaste tiden.
Amoures vila kunde inte komma mer lägligt, nu har jag chans att slappna av lite extra och det är välbehövligt. Ridningen saknar jag dock, men på torsdag ska jag hoppa någon annan häst eller ponny så det blir kul :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0