Här bakas det för fullt

Det är rätt skönt att bo själv, samtidigt som det är rätt trist och framförallt tyst.
Igår invaderades i alla fall lägenheten med ett gäng vänner som stannade över natten. Under dagen idag byttes några ut mot några andra vänner som kom över på fika. Har provlagat flertalet recept till min kokbok och varit ute lite grann i kylan.
Och för er som undrar varför jag inte befann mig i skolan så har det den enkla förklaringen att vi faktiskt är lediga idag :) Imorgon går jag dessvärre 8-17 men jag ska nog överleva på ett eller annat sätt, har ju massa bakverk att ta med mig ;)
 
Nu ska jag börja titta på en ny tv-serie och därefter ska jag nog sova. När man har vänner på plats blir mängden sömn relativt begränsad ;)
Mumsiga chokladbakelser som är sådär härligt krämiga i mitten.
Frozen Cheesecake till vänster och morotskaka till höger.
 
Så om någon är sugen på lite smarrigt fika så är min frys fylld ;)

Kommentarer
Postat av: M

Mums!

2013-11-27 @ 11:12:53

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0