Gamla stallkompisar på besök

Idag startar Stockholm Horse Show (officiellt). Jag har verkligen funderat fram och tillbaka huruvida jag ska gå eller inte men kom fram till att jag hellre sparar dem pengarna. Ikväll ska istället två riktigt saknade stallkompisar komma över på middag, och det ska bli så roligt. Vi har träffats lite då och då de senaste fyra åren men innan dess träffades vi varje dag då vi stod i samma stall och red tillsammans hela tiden.
Man får ett speciellt band till sina stallkompisar - man har samma intresse och umgås dag ut och dag in. Just stallkompisarna tycker jag betyder så otroligt mycket, så det gäller att hålla hårt i gamla som nya :)
Jag på min förra ponny och Ida på sin gamla medryttarponny. Har precis suttit och tittat igenom blogginlägg från 2009 på min gamla blogg där jag skriver om vad vi (jag, Ida och emma) hittade på, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0