En paus från alla måsten

Uppdateringen är väl inte så jätteroligt just nu, men jag har lovat mig själv att ta lite av en paus från alla måsten, förutom skolan då då.
 
Eftersom att jag är en så pass ambitiös person så har jag verkligen gått på högvarv hela hösten, och det har blivit lite för mycket vilket gjort att jag inte riktigt har mått bra. Jag har tagit hand om Amoure alla dagar i veckan, jobbat för bra resultat i skolan och umgåtts med alla kompisar. Det blir ganska mycket efter ett tag och nu när jag bor här inne i stan så har jag tagit chansen att bryta det negativa mönstret.
 
Imorgon ska jag i alla fall få andas lite häst vilket ska bli härligt - det är alltid något speciellt med att vara i stallet. Jag har en lång håltimme vid lunch och då är pappa snäll och plockar upp mig så att jag kan rida under dagen. Ska nog hem på middag på kvällen också innan jag ska tillbaka till stan.
Lite bakning och matlagning trycker jag in i schemat när inte hästen kräver all tid, för mig innebär det avkoppling och ett rent nöje. Sen att frysen fylls med sådant som jag inte äter upp är en annan femma ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0