Bättre sent än aldrig...

... precis så känner jag när det kommer till dagens uppdatering. Statistik har hållit med sysselsatt fram tills nu, för nu tror jag att jag svimmar om jag fortsätter.
Innan matten ockuperade mina tankar så hann jag dra ut och springa 5 km samt spola Amoures ben och promenera honom, och fixa allt annat som skulle fixas i stallet.
 
Egentligen är det så konstigt hur matten växt till ett av mina favoritämnen från att ha varit det som jag tyckt varit tråkigast av alla... Jaja, jag ska väl inte klaga. Det som är roligt är roligt :)
 
Imorgon ska jag storhandla (mat, inga roliga schabrak eller ridbyxor) och sedan ska Amoure tömköras på kvällen. Däremellan ska lite annat smått och gott ordnas med, och lite mer matte samt psykologi ska pluggas. Stora inlämningsuppgifter är inte alltid någon hit.
 
Sov så sött, och ha en bra helg :)
Tänker tillbaka på sommaren i höstmörkret.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv; Tack !

2013-11-09 @ 23:15:19

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0