Amoure 23/11-13

Vad kallt det börjar bli nu! Det är runt nollan nästan hela dagen nu och jag tycker inte att det gör så mycket. Jag längtar efter snön :)
 
Idag fick Amoure komma ut på en kort uteritt. Han var pigg och glad och blev överlycklig över att få komma ut. Red mest på grusvägen då det var lite isigt och halt på de andra vägarna. Avslutade med skritt i skogen och där tyckte han att det gick alldeles utmärkt att trava upp och nedför backarna, vilket inte jag tyckte, hehe.
 
Efteråt så broddade jag honom, det kändes som att det behövdes med tanke på hur hala alla asfaltsvägar är nu, och det är asfalterat utanför stallet.

Kommentarer
Postat av: zuzanna

Jag håller med dig, längtar faktiskt också efter snön nu ! Det är så mysigt ^^ Galoppera på snötäckta fält, eller rida ut barbacka på varma hästryggen ! Kram.

2013-11-23 @ 16:54:58
URL: http://nattstad.se/zuzanna

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0