Tankar kring LA debuten

Som sagt har jag min LA debut idag!
 
Jag har varit riktigt taggad väldigt länge och känt mig redo. Men sen fick Yngve sin hälta vilket ledde till nästan två veckors vila. Vi är inte riktigt tillbaka efter det, i alla fall inte på den toppen vi var i innan det. Formen är inte riktigt där jag vill ha honom. Jag får inte upp ryggen på samma sätt om jag inte tar ner honom i formen = inte en LA form. Lite synd. 
 
Hoppas bara på att kunna ta mig igenom det, vill fixa skänkelvikningarna och ta mig igenom galoppen utan avbrott. 
 
Vill väldigt gärna ligga över 55 % och det gör vi säkert om vi inte gör allt för många missar. Men det ska bli spännande. Inga förväntningar eller förhoppningar. Ska bara gå in och prova, ha kul helt enkelt! Inte trodde jag att jag skulle stå på en LA bana när jag köpte Yngve!

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0