Slutspurt

Det är verkligen slutspurt i skolan just nu, framförallt mycket inlämningsuppgifter att skriva hemma.
I helgen ska jag på kryssningen vilket innebär att jag tyvärr inte kommer kunna blogga, och på grund av allt skolarbete har jag inte heller hunnit skriva några tidsinställda. Vi får se om jag hinner fixa några nu, annars skriver jag på söndag :)
 
Igår fick Amoure beta i en timme och sedan fick han nya skor, vilket var välbehövligt då han fått ganska långa bakhovar.
Amoure i onsdags :) Han var sur på mig för att det gick för långsamt hahahahaha

Kommentarer
Postat av: Lisa

sv: Tack detsamma! :)

2013-05-24 @ 22:04:14
URL: http://ponnytidenut.blogg.se

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0