Långt till marken

Jag är ju verkligen helt insnöad i ponnyvärlden så idag när jag på jobbet satt upp på en häst på 175 cm så kändes det ju väldigt långt ned till marken.
Jag har ridit ponny i 6 år nu, självklart har jag hjälpt till med några storhästar och ridit dem ett antal gånger men jag är verkligen en riktig ponnyryttare. Jag älskar ponnysar av alla dess slag.
Amoure är väldigt mycket ponny att rida med sina stora rörelser och det passar mig alldeles utmärkt. Jag ska inte rida storhäst än på ett tag.
Ponyriders have more fun ;)

Kommentarer
Postat av: Olga

Vadå jobbar du? :O

Svar: Haha, ja :) Jag jobbar som stallpersonal på Solna Ridskola alla söndagsförmiddagar.
Tove Nodemar

2013-05-12 @ 18:21:54
Postat av: Kajsa Johansson

Spännande att prova lite nytt :) Själv har jag inte ridit en ponny på över 3 år...

2013-05-12 @ 20:42:14
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0