Hemfärd!

Nu är vi i bilen på väg hem, vi har redan åkt ungefär halvvägs så vi är nog hemma redan till sju :)
 
Amoure har skött sig jättebra, verkligen. Dressyren hade jag inga som helst förväntningar inför och han kändes inte riktigt så mjuk som jag vill ha honom på framridningen men ändå helt okej! Vi fick i alla fall 61,43 % vilket jag tycker var rättvist, fick till och med 6:or på skänkelvikningarna och 7:or på galoppserpentinerna :)
Hoppningen var väl ingen stilrunda men felfri i alla fall
Terrängen var väldigt lätt, plan bana och inbjudande hinder. Amoure körde järnet och hoppade allt som jag styrde på och vi kom i mål på tiden 2.20 min (idealtid 2.30 min) så dubbelt felfri!
Tyvärr räckte inte dressyren till placering, hamnade sexa och det var fem placerade, men ett klockrent kval i alla fall :D
 
Skriver längre utvärdering senare, samt lägger upp filmer från alla delar.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Vad kul att det gick så bra! :D Ser fram emot bilder/filmer senare!

2013-05-09 @ 17:39:27
URL: http://www.loewen.blogg.se

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0